Bewerbungstipps
Теодора Желязкова

Теодора Желязкова

Теодора Желязкова 

1. Кога започна в компанията и какво привлече интереса ти към Kaufland България? Какво знаеше за Kaufland преди да започнеш работа тук?

Моят старт в Kaufland България беше в началото на октомври 2017 г., като самия договор подписах няколко дни по-рано – точно на рождения ми ден. Това не е ли знак от съдбата? :) Интересът ми главно бе породен от самата позиция – стажант в направление „Човешки ресурси“. Независимо, че вече имах стаж в друга насоченост, търсех старт в сферата на човешките ресурси и в обявата на Kaufland видях идеална възможност да оползотворя наученото в университета. Разбира се, кой не познава Kaufland като верига хипермаркети? Аз обаче кандидатствах с реалната представа, че това е място, което може да ми даде много повече от една малка фирма – все пак говорим за международна компания, един от най-големите работодатели в България и възможност за контакт с колеги от други страни.

2. На каква позиция стартира и как се разви професионалният ти път в компанията?

В самото начало бях на позиция стажант в направление „Човешки ресурси“, като през тези месеци не само видях много, но и имах удоволствието да работя много. Следващото стъпало, на което се намирам в момента, е Сътрудник „Мотивиране и задържане на персонал“.

3. Кои са основните неща, които те карат да идваш мотивиран/а на работа всеки ден?

Kaufland България ежедневно ми предоставя работа с най-прекрасния екип, както и множество интересни, разнообразни и отговорни задачи, с които аз самата не бих имала възможността да се сблъскам, ако не ми беше даден този шанс от моя пряк ръководител. Самият той веднъж ме попита дали се радвам от това, което съм постигнала в момента, в който бяхме получили една от най-дългоочакваните придобивки в компанията и тогава се замислих какво всъщност ме кара да продължавам да искам да се развивам в компанията? Какво ме задържа тук и какво ме мотивира да идвам всеки ден? Е, разбрах още в момента, в който, излизайки от стаята, срещнах част от колегите си – усмихнати и щастливи от това, което съм направила за тях, оценили усилията ми. Определено доволният служител е един от най-големите мотиватори за човек, занимаващ се с мотивиране и задържане.

Стилиян Стоянов

Стилиян Стоянов

Стилиян Стоянов 

1. Кога започна в компанията и какво привлече интереса ти към Kaufland България? Какво знаеше за Kaufland преди да започнеш работа тук?

Започнах в компанията през 2010 г. Възможността да уча от такива професионалисти привлече вниманието ми. Единственото, което знаех за Kaufland беше, че е „голяма“ международна компания за бързооборотни стоки. Дори нямах представа колко голяма е компанията в действителност.

2. На каква позиция стартира и как се разви професионалният ти път в компанията?

Започнах през 2010 г. като стажант за шест месеца. Работих по проект за миграция на всички компютри в компанията към Windows 7. През 2011г. постъпих на постоянен трудов договор към новосъздадения тогава екип за обслужване на служителите – Service Desk. Следващите почти две години и половина натрупах безценен опит, който ми послужи като основа за професионално развитие  впоследствие. В края на 2013 г. се отвори свободна позиция в сектор „Инфраструктура и системен мениджмънт“ като мрежов специалист. Именно това беше следващото ми предизвикателство. От август 2017 г. заемам позиция ръководител сектор „Инфраструктура и системен мениджмънт“.

3. Кои са основните неща, които те карат да идваш мотивиран/а на работа всеки ден?

Едно от най- важните неща е добрият колектив. С времето успяхме да се сработим и да поддържаме една професионална и приятелска среда. Също така възможността да работим/поддържаме техника от последно поколение е голям стимул за всички в този бранш. Като допълнение към всичко това са и отличните условия на труд.