Професионални области Маркетинг и Комуникации
Искаш да дадеш воля на креативността си и да спомагаш структурирането на комуникацията ни? Стани част от екипа ни и открий разнообразието на проекти и задачи в областите ни свързани с изграждането на нашия имидж и реклама.
Системи за бизнес анализи
Винаги си в търсене на нови тенденции? Тогава правилното място за теб е отдел Системи за бизнес анализ (Business Intelligence). Работата ти там ще е свързана с генериране, анализ и представяне/интерпетиране на данни, факти, know -how и резултати за пазара, конкурентите, клиентските мнения, нагласи и тенденции, които се основават на задълбочени проучвания.
Често задачите ти ще са свързани и с оценка на икономически показатели и статистически данни във връзка с реализиране на фирмени цели, както и съвместна работа с отделите и подкрепа при вземането на важни търговски и бизнес решения с релевантни данни и информация.
Маркетинг
Чувстваш се като у дома си във всяко едно място по света? При нас можеш да донесеш и приложиш идеи и опит. От позиционирането на продуктите в рекламните ни брошури през 360º-те ни маркетингови кампании до целевото насочване към конкретни групи в социалните медии – това е само част от дейностите, с които се занимава големият ни екип по Маркетинг.
Тяхна задача е също така планирането и подготвянето на средствата за реклама и цялостните активности на компанията в сферата на маркетинговите комуникации.
Корпоративни комуникации и CSR
Кога отваря новият магазин на Kaufland и възможно ли е да разрешим на телевизионен екип да снима клиент как пазарува при нас? Това са само малка част от казусите и въпросите, с които нашите професионалисти от отдел Корпоративни комуникации се сблъскват всеки ден.
Те имат отговорната задача да представят фирмата в публичното пространство и да бъдат връзката между фирмата и медии, контрагенти и други организации, обработвайки запитвания от всички видове комуникационни канали. В допълнение към това в отдела ще можеш да се ангажираш с различни социални проекти и да допринесеш за налагането на култура на корпоративна социална отговорност.