Възможности за реализация на професионалисти в Продажби

Обичаш динамиката и удовлетвореността на клиентите е твой приоритет? Присъедини се към нашия екип, за да намерят твоите успехи признание в международна търговска компания със силен фокус върху резултатите. Като опитен професионалист можеш да реализираш идеите си в различни области в нашите филиали или в административната част на Продажби – Организация Продажби.

Старт като специалист

Направи крачка към успеха в Продажби

Направи следващата стъпка в твоето кариерно развитие в един от филиалите ни и сподели удоволствието от работата с богатия ни асортимент и свежи стоки. Приемът на стока ще предизвика твоята точност и внимание към детайла, а проверката на стандартите ни твоите умения за координиране на различни дейности. При нас можеш да превърнеш цялостния процес по пазаруване в приятно преживяване за нашите клиенти, независимо от това дали ще им окажеш компетентно съдействие при избор на свежи продукти или ще ги изпратиш с усмивка на касата.
Друга възможност за теб е да стартираш в административната част на дирекция Продажби, а именно организация Продажби и да вземеш активно участие в развитието на концепции и проекти, засягащи магазините ни на национално равнище.

Искаш да кандидатстваш още сега? Тук можеш да намериш информация за отворените ни позиции в Продажби.


Старт на ръководна позиция

Присъедини се към нашия екип на позицията Управител на филиал

Като управител на филиал ще можеш да поемеш отговорност за един от нашите хипермаркети. В твоите отговорности ще се включва проследяването и своевременното осигуряване на наличност на нашите стоки, както и съблюдаването те да бъдат презентирани на клиента съгласно нашите високи фирмени стандарти. Ще участваш при подбора на персонал и ще имаш възможност да обучаваш и развиваш твоя екип от около 80 души.
Развий поверения ти бизнес и създай атмосфера, изцяло ориентирана към предоставяне на услуги, отговарящи на високия стандарт на нашите клиенти.

Успяхме да събудим интереса ти? Тук можеш да прочетеш малко повече за позицията управител на филиал.


Предимства

Нашите предимства

  • Отговорни и интригуващи задачи в динамичен екип
  • Мотивираща работна атмосфера, базирана на взаимно уважение
  • Модерна работна среда и съвременни технологии
  • Индивидуален подход, конструктивна обратна връзка и надграждащи обучения
  • Атрактивно възнаграждение и допълнителен пакет от социални придобивки
Искаш да научиш повече за всичките ни предимства като работодател. Можеш да го направиш тук.

Винаги усмихнати и отзивчиви

Екипът на най-новия Kaufland във Варна

Изображение на екипа от най-новия хипермаркет Kaufland в град Варна

Ако трябва да ги опишем с едно изречение, то ще бъде: винаги усмихнати, отзивчиви и на разположение за клиента. Такива са всички 90 човека, които формират екипа на петия хипермаркет на Kaufland във Варна, който отвори врати на ул. Девня 24 на 22 януари 2020 г. Това е петият обект на веригата в морската столица, с който Варна се превръща във втория град в България с най-много хипермаркети Kaufland след София.

От откриването на своя първи обект в морската столица досега, Kaufland се стреми да удовлетворява нуждите на своите клиенти в града с разнообразие от качествени продукти на отлични цени, приятно пазаруване и безупречно обслужване.

Всичко това щеше да е невъзможно, ако го нямаше екипът от професионалисти на Kaufland във Варна. Част от него вече са всички служители на Kaufland Варна Одесос. Техният профил е пъстър – те са на различна възраст, имат разнообразни интереси, някои от тях са дългогодишни служители на компанията, други са станали част от семейството на Kaufland съвсем скоро. Те заемат широк спектър от длъжности – от служител прием стока до ръководител Сектор. Но общото между всички тях е желанието им за работа, уважението помежду им и убеждението, че клиентът трябва винаги да си тръгва удовлетворен от магазина. А как се постига последното: преди всичко с усмивка и позитивно отношение.

Елена Желязкова, служител Нехрани

Изображение на Елена Желязкова, служител Нехрани

 „Винаги посрещам клиента с усмивка и поздрав. Стремя се да вляза в неговите обувки, да го разбера и да му помогна“, казва Елена Желязкова, служител Нехрани.

Човечните хора създават човечни компании

Елена е служител на Kaufland от 2012 година. Тя за малко не напуска компанията в първите месеци след започването си. Остава до ден днешен благодарение на тогавашния ѝ пряк ръководител, у когото среща разбиране и който ѝ помага по човешки.
„Днес в Kaufland има много автоматизации и технологии, които облекчават нашата работа. Преди осем години повечето палети с основни храни като олио, брашно и ориз се изваждаха от складовите помещения в търговската зала на ръка, а не автоматично. Тази работа ми тежеше физически. Затова един ден отидох при прекия си ръководител и му казах, че много ми харесват екипът и компанията, но нямам възможност да върша тази работа. Получих подкрепа от управителя и ме преместиха в отдел Нехрани. До ден днешен работя в този отдел, но в друг магазин във Варна. Сега ще продължа работата си в новооткрития обект. Благодарна съм за всичко“, разказва Елена.

И може би заради човечното отношение, което ръководителят ѝ и всички колеги в компанията проявяват към нея, Елена още в началото научава важен урок: че тя също трябва да бъде човечна с клиентите. „Един човек се разбира отдалече – дали има проблем, дали е ядосан или е в добро настроение. Проявявам индивидуален подход към всеки, а да направя така, че клиентът да си тръгне доволен, е най-големият ми талант. Най-важното е винаги да кажеш „Добър ден“ и да отговориш с усмивка дори на човек, който не е в добро настроение. Така той гарантирано също ще си тръгне с усмивка“.

Димитър Желев, ръководител Стоки

Изображение на Димитър Желев, ръководител Стоки

Позитивното настроение в компанията е заразително, а усмивката към клиента, отзивчивостта и желанието да помогнат са запазена марка на служителите в компанията. Такова е мнението и на Димитър Желев, ръководител Стоки в новооткрития хипермаркет на Kaufland, който смята, че да си услужлив е най-важно в отношението между клиента и служителя. Димитър започва работа в компанията през 2017 година като служител Стоки, а от края на миналата година заема новата си позиция на ръководител.

Защо Kaufland?
Преди почти три години Димитър избира именно Kaufland за следващото си работно място, защото вярва, че компанията ще му даде сигурност и възможност за развитие. И се оказва прав. Като ръководител Стоки днес той, заедно с още 50 човека в магазина, се грижи стоката винаги да е перфектно подредена по рафтовете за клиентите. „Даваме от себе си часове труд и работа, затова когато оценят труда ти, чувството е много хубаво“, споделя Димитър.

В професионален план той има мечта, която се надява да реализира заедно с новите си колеги: „Искам да бъдем сплотен екип, да се подкрепяме на всяка цена и да продължим да проявяваме човешко отношение към клиентите, както досега. Вътре в Kaufland да сме нещо повече от това, което сме отвън“. Освен заради стабилност и кариерни възможности, Димитър избира Kaufland и защото смята, че компанията е „школа“. „Тук изграждаш характер – учиш се на ред и дисциплина, учиш се да работиш. Това е особено важно за младите хора“.

Живко Сребков, ръководител Стоки

Изображение на Живко Сребков, ръководител Стоки

Преди 12 години Живко Сребков избира Kaufland като логично продължение на своята вече стартирала кариера в сектора за бързооборотни стоки. “Започнах работа тук, защото Kaufland е международна компания с изградени стандарти. Коректен работодател с ясни правила, който предоставя възможност за развитие“, казва Живко.

Той започва работа в Kaufland през 2008 година като ръководител на отдел Напитки в новооткрития обект на Kaufland в гр. Добрич. След кратко отсъствие от компанията, по време на което Живко се впуска в други професионални начинания, през 2017 година той отново се завръща в Kaufland като служител Нехранителни стоки. За по-малко от 2 години заема позицията ръководител на същия отдел, а в момента оглавява целия сектор Стоки в петия магазин на Kaufland във Варна. Сред задълженията му са организация и разпределение на работния процес, съблюдаване спазването на високите стандарти за обслужване на компанията, изготвяне на графици за смените на служители, работа с представители на външни фирми и още много други.

Живко смята, че за да изпълнява перфектно своите задължения, са нужни преди всичко добра организираност, търпение, желание за работа, постоянство и не на последно място – уважение към колегите. Живко не пропуска да спомене и доброто настроение, с което дори предизвикателствата на работното място се преодоляват с усмивка.
На въпроса защо Kaufland е най-доброто място за работа в България, Живко е категоричен: „Преди 12 години Kaufland навлизаше на българския пазар. Тогава и сега коректното отношение към служителите остава непроменено“.

Женя Андонова, ръководител Свежи храни

Изображение на Женя Андонова, ръководител Свежи храни

 „Едно голямо предизвикателство“ – така описва Kaufland Женя Андонова, която е ръководител на отдел Свежи храни в новооткрития пети хипермаркет на Kaufland във Варна и която също има дългогодишна история в компанията. „В Kaufland започнах работа през 2010 година като служител Месо в сектор Свежи храни. Само след пет месеца бях предложена и поканена на интервю за позицията ръководител на сектор Деликатеси за третия филиал във Варна, който предстоеше да бъде открит през 2011 година."

През 2018 година Женя е избрана за ръководител Свежи храни. Тя отговаря за екип от близо 30 човека, които всеки ден се грижат за свежестта и доброто качество на продуктите, които Kaufland предлага на своите клиенти. Женя е изключително отдадена на своя екип – тя смята, че добрият ръководител е този, който не само критикува своя екип, но преди всичко сплотява, поощрява и насърчава хората си.

Как минава един типичен работен ден на Женя? „Работния ми ден е доста динамичен и емоционален. 100% ангажирана съм със своя екип и планирането на това как ще протече денят, така че всички да си тръгнем доволни и с усмивка от добре свършената работа“.

Андрей Леонтиев, служител Прием стоки

Изображение на Андрей Леонтиев, служител Прием стоки

 „Да работиш в голям екип, който е сплотен и в който всички помагат един на друг, е хубаво – винаги, когато имаш нужда от съдействие, има човек, който е насреща, за да ти помогне“. Това са първите впечатления на Андрей Леонтиев, един от най-новите членове в голямото семейство на Kaufland.

Андрей започва работа в компанията като служител Прием стоки през ноември 2019 г. година. Първоначално той преминава през двумесечно обучение, за да се запознае с всички процеси и да е напълно подготвен за работата в новия хипермаркет. Андрей се насочва към Kaufland преди всичко, защото търси сигурност. След последната година, която се оказва трудна за него, той има нужда от работодател, който ще му даде подкрепа и ще изплаща навреме възнаграждението му. Споделя, че най-интересна в работата му сега, е обработката на документи. „Като служител в Прием стоки имам отговорни задачи – освен че почти всеки артикул, който клиентът вижда в магазина, минава през моите ръце, приемам и попълвам важна документация – стокови разписки, приемо-предавателни протоколи, движения на стока и много други."

Румен Христов, служител Плодове и зеленчуци

Изображение на Румен Христов, служител Плодове и зеленчуци

Когато говорим за свежест и качество, не по-малко отговорна е работата на Румен Христов – още един от най-новите членове в екипа на петия хипелмаркет Kaufland във Варна. Преди да започне работа в компанията, Румен работи в напълно различни сфери на дейност. Избира Kaufland, защото иска да върви само напред – както в живота, така и в професията си. Вярва, че Kaufland ще му помогне именно в последното.

Румен започва работа във веригата през декември 2019 г. като служител в сектор Плодове и зеленчуци. Преминава едномесечно обучение и вече стриктно следи свежестта и качеството на плодовете и зеленчуците, които обектът предлага на клиентите, да са винаги налице. „Учтивост и общуване с клиентите винаги с усмивка“ – според Румен това е ключът към сърцето на клиентите.

Глория Стефанова, служител Информация

Изображение на Глория Стефанова, служител Информация

На същото мнение е и един от най-младите членове в екипа на петия магазин на Kaufland във Варна – Глория Стефанова, служител Информация. Чрез Kaufland Глория получава шанса да започне кариерния си път в голяма международна компания и искрено споделя, че е много благодарна за тази предоставена възможност. Казва и че се вълнува, че започва работа в юбилейния 60-и за Kaufland хипермаркет в България.

Глория е едно от лицата зад Информация и като такова тя има редица задължения – издава фактури, приема повредени електроуреди, за които Kaufland предоставя допълнителна едногодишна гаранция към законовата от две години, информира клиентите за актуални промоции. Но несъмнено посочва, че най-важно в нейната работа е положителното отношение. „Винаги трябва да съм усмихната, защото аз съм човекът, който изпраща клиентите от магазина. Ако не сме усмихнати и отзивчиви, клиентът няма да се върне отново при нас“.

Може би именно това положително отношение е в основата на успеха на Kaufland – компания, която вече 14 години предоставя качествени продукти и човечно отношение на своите клиенти и ще продължава да го прави в своя 60-ти юбилеен хипермаркет в град Варна. Вярваме, че именно добрите екипи и хората в тях правят компаниите успешни. Вярваме и че мечтата на Димитър екипът на Kaufland Варна Одесос да бъде сплотен екип и да се подкрепя, ще се сбъдне.


Твоят старт при нас

Към отворени позиции

Искаш да станеш част от екипа ни? Тук те чакат разнообразни кариерни възможности.

Към портал за кандидатстване

Регистрирай се сега, за да може винаги да следиш статуса на кандидатурата ти.

Към формуляр за контакт

Имаш още въпроси? Нашият екип по Подбор с удоволствие ще ти помогне.
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19