Колеги със суперсили

Вече 15 години ние от Kaufland България сме верен партньор на всеки наш български клиент, като му предлагаме качествени продукти на отлични цени и позитивно потребителско преживяване. Зад успеха ни стои нашият сплотен екип от над 6000 човека, които ежедневно се грижат за удовлетвореността на клиентите. 

В динамични времена като днешните вярваме, че по-важно от всякога е да разчитаме един на друг. 

„Разчитайте на нас“ е призив от колегите ни към всички наши клиенти. С истинските си лица и своите най-силни лични и професионални качества те останаха на първа линия и ще продължат да бъдат на разположение за клиентите. 

„Разчитайте на нас“ е своеобразен апел, с който се обръщаме към нашите служители в знак на дълбока благодарност за тяхната всеотдайна работа, ангажираност и лоялност. 

„Разчитайте на нас“ е и обещанието ни, че дори в предизвикателни времена, като лидер в грижата за хората, ние ще останем верен партньор на българския клиент и силна подкрепа за всеки наш служител.  

Защото благодарение на доверието си един към друг вече 15 години сме заедно!


Колеги със суперсили

В Kaufland се научих да бъда борбена и упорита, да не се отказвам пред нищо

Изображение на колегата Велина от Снабдяване

„Всички пътища водят към Снабдяване“ – това казват колегите на Велина за отдел Услуги, където работи тя като ръководител. Но това е самата истина и тя прекрасно го знае, затова е винаги усмихната, мотивирана, дейна, зареждаща.

От успешната работа на отдела й зависи много – оборудване, материали, подбор на фирми за различни дейности, с които да се осигурят нужните услуги и ресурси за всички звена и проекти в Kaufland България. Буквално.

7 години неуморно развитие в услуга на всички останали от екипа

Велина преминава през почти всички възможни позиции в Снабдяване, започвайки като младши търговец. Следват промени към търговец, после ръководител сектор, ръководител отдел Техническо закупуване, и сега е ръководител на отдел Услуги. Вярва, че в голямата международна компания Kaufland ще получи поле за изява и възможност както за професионално, така и за личностно развитие.

Оказва се, че интуицията й не я е подвела. Тя смята, че с опита, който е получила през всички тези различни позиции, е станала още по-креативна и изобретателна. Намира работата си в компанията за динамична, вдъхновяваща, зареждаща със сили да се справи с всяко предизвикателство. И тя го търси, за да може постоянно да подобрява себе си.

Суперсилата на Велина

„Комуникативна и социална, обичам да общувам с най-различни хора – от една страна с външни бизнес партньори, а от друга и с колегите. Но това, което много ми помага в работата, а и в живота, е че съм проницателна и това допринася за моята ефективност“ – така определя своите силни страни Велина. „Искам да докажа и сама на себе си, че няма нещо, с което не мога да се справя“, допълва тя.

Вярва, че е много отговорен, принципен и лоялен човек, което е валидно както към колегите й, така и към партньори и доставчици. Винаги е готова да продължи и да опита отново, в случай, че се сблъска с трудност и това е защото е упорита, амбициозна и целеустремена.  Желанието й да надгражда всичко постигнато до момента я мотивира още повече, вдъхновява я винаги да работи с още по-голям стремеж по новите проекти и предизвикателства.

Суперсилите на работодателя

Велина вярва, че компанията й дава един по-широк кръгозор и отваря нови хоризонти и възможности за развитие. Осигурява на служителите си среда, в която да се учат и усъвършенстват постоянно, стимулира ги да предизвикват себе си и да надскачат възможностите си. Само трябва да повярват в способностите си и да не се отказват пред малките пречки или провали.

Описва работата си като интригуваща. За нея всеки проект е вълнуващ по своему. И е ново предизвикателство, един вид изненада и нова възможност, която ти помага да не се поддаваш на рутината. „А това ме поддържа постоянно активна, тонизирана и позитивна.“, споделя Велина.

Много силен мотиватор в работата й са колегите, на които разчита изключително много и които правят ежедневието й такова, каквото е – интересно и динамично. Вдъхновява се и от положителната атмосфера и приятна среда, в която се намира. Дори и да има трудни моменти, заедно успяват да се справят с усмивка и взаимна подкрепа, така израстват като екип.

В името на клиента

Велина силно се надява, че подобрява живота на клиентите чрез постоянните усилия на хората от екипа й. Това е тяхна ежедневна задача и те влагат целия си ресурс и старание да я реализират в много аспекти. На практика осигуряват всякакъв тип услуги, за да функционират пълноценно всичките 60 филиала и логистичните бази на Kaufland България. Само някои от примерите са почистване, дезинфекция, монтажни дейности, снегопочистване, озеленяване, маркетингови услуги.

В работата им е ключът и свръзката между всички останали звена и отговорността им е бизнесът да не спира да функционира.


Колеги със суперсили

С мотивация и силен стремеж към знания, развитието в Kaufland е гарантирано

Изображение на колегата Лъчезар от Плодове и зеленчуци

Лъчезар избира Kaufland като следваща стъпка в професионалното си развитие, заради възможността да трупа нови знания и опит, преминавайки през различни позиции и отдели в компанията. Той описва работата си като динамична и разнообразна. Част от любимите му задачи са проследяването на високото качество и свежест на продуктите, както и планирането и договарянето на асортимента в отдел Плодове и зеленчуци.

Удовлетвореността на Лъчо в Kaufland се определя от това, че ежедневно черпи знания, работи в сплотен екип от колеги със суперсили и може винаги да разчита на подкрепата на своя ръководител.

Как бе поставено началото

Кариерният му път в Kaufland започва през 2017, като стажант в отдел „Маркетинг“. Две години по-късно кандидатства за кариерната програма „Управители на бъдещето“, която включва 9 месеца работа в Търговска дирекция, отдел „Плодове и Зеленчуци“ и 3 месеца работа във филиал, където в рамките на обучителния си план преминава през различни позиции в два от хипермаркетите на компанията.

Защо избира Kaufland

От първия си престой в Kaufland България Лъчезар остава изключително доволен, но се връща в Нидерландия, където завършва висшето си образование. По-късно попада на възможността да продължи кариерното си развитие в компанията включвайки се в кариерната програма Управители на бъдещето в Търговска дирекция и веднага се възползва от този шанс. А защо го прави?

На първо място, програмата предлага развитие чрез преминаване през различни дирекции и позиции, което е чудесна възможност за придобиване на по-пълен поглед върху бизнеса на компанията и процесите в него. „Тази разширена перспектива за мен е ключов елемент в развиване на цялостна компетентност“, споделя Лъчезар. От друга страна, програмата е насочена към младежи и хора, които търсят своето кариерно развитие в голяма интернационална компания, в сектора на модерната търговия и бързо-оборотните стоки, което също е привлекателен мотив за него. Той търси динамика и я намира в Kaufland.

Суперсилата на Лъчо

Не са една и две, готов е да изброи дълъг списък с нови знания и умения, които компанията му е дала възможност да развие: работа в екип, комуникативни умения, управление на времето и успешно приоритизиране на задачите, самоинициативност.

Рядко се застоява  в зоната си на комфорт и изпитва готовност да се захване с дейности от всякакъв характер, дори да са напълно непознати за него. Посреща предизвикателствата с ентусиазъм и с ясната мисъл, че чрез всяка нова задача се предоставят нови хоризонти и възможности за научаване на нещо ново.

Суперсилите на работодателя

За Лъчезар Kaufland е една огромна и добре подредена организация, която дава сигурност и много възможности на своите служители. Помага им да се развиват както кариерно, така и личностно, започвайки от комуникацията с различен тип хора и завършвайки с това, че окуражава израстване в множество аспекти.

„Целите са ми да достигна максималния си потенциал и да бъда един добър пример за останалите, а компанията ми дава шанса да го направя.“, споделя Лъчо.

Силен мотив за него е и лидерската позиция на компанията на пазара и стремежът й да я запази, като непрестанно търси подобрение и растеж.

Качество за клиента

Много голяма част от енергията и времето си Лъчезар инвестира в това да предостави на клиентите на Kaufland България това, на което те най-много държат – високо качество и свежест на продуктите.

„В началото не го осъзнавах, но след периода, прекаран в наш хипермаркет, разбрах колко високо се приоритизират качеството, свежестта и достъпните цени на плодовете и зеленчуците за нашите клиенти. Откакто разбрах колко важни са тези фактори за потребителите ни, посвещавам много от силите и енергията си на това те да могат всеки ден да ги откриват при нас.“


Колеги със суперсили

Как зад големия успех стои голям екип и каква е мисията на Виктория Бойчева в тази формула

Изображение на колегата Виктория от Маркетинг и комуникации

Виктория Бойчева е Старши специалист Маркетинг. Тя се чувства на правилното място за работа и точно на мястото си в него, защото знае, че ролята й е ключова, а за нея са необходими специфични професионални умения. Това я прави горда със собствените й постижения, но най-вече щастлива, че е част от един страхотен и доказано ефективен маркетинг екип.

Виктория Бойчева е Старши специалист в отдела, където ежедневната динамика е определяща, а тя самата в голяма степен прави възможно плавното функциониране на екипа.

Маркетинг като кауза / „Скритият коз“ на маркетинга

Виктория избира работодателя си. Без да чака обява за специална позиция, тя изпраща мотивационно писмо на имейл адреса, който намира на сайта на Kaufland България и скоро с нея се свързват от компанията. „Kaufland беше сред фаворите ми, oще след завръщането ми от Виена, където завърших своето обучение. Kaufland отговаряше на всички мои изисквания за работодател – немска компания с дълга история, надежден и сигурен работодател с възможност за кариерно развитие“, разказва Вики.

Започва работата си в Kaufland България като асистент в отдел Маркетинг. След около година тя вече има възможност да се заеме с планиране и координация на маркетинг активностите. Днес може с увереност да каже, че координира всички вътрешни процеси и проекти в отдела, както и такива, които са общи с други отдели на компанията, защото тя е свръзката и организаторът на плавното им и навременно протичане. Приема работата си като мисия да е в полза на колегите си и с добрите си организаторски качества и умения да улеснява работата им, да е тяхното „тайно оръжие“.

Как компанията те променя и ти нея

Описва работата си в Kaufland като разнообразна и даваща постоянни възможности за учене на нови неща. „Имам добри учители и примери в лицето на прекия ми ръководител и всички колеги, с които работя в ежедневието си. Научих се да се адаптирам към моментната ситуация и да приемем всяка нова задача с усмивка.“, разказва Вики.

Тя е категорична, че работата й в компанията е променила начина й на мислене – като професионалист и човек. Разбира, че за да се постигне нещо голямо, зад него трябва да стои един голям отбор и никога само една личност.

Определя ежедневната си работа като доста забавна, специфична, с много вътрешен дизайнерски жаргон и термини от креативно смесени немско-български думи и съкращения. Научила се е само с поглед да разбира колегите си, когато имат нужда от помощ. И винаги първа им я предлага.
 

 

Суперсилата на Вики

„Обичам момента, когато видя, че всички поставени задачи за деня са изпълнени, това ми доставя удовлетвореност.“, споделя Вики. А за да се случи това, тя умело е използвала своите супер професионални умения, подсилени от супер скорост, супер проницателност и супер комуникативни качества.

Целта й е да продължава да се развива и с уменията си да допринася за успехите на екипа и компанията. Осъзнава, че има много важна роля да подобрява и улеснява дейностите на колегите си в Kaufland, така че тяхната работа да тече лесно. Има усет кога и как да се намеси и го прави точно навреме и с висок професионализъм.

Суперсилите на работодателя

„Сигурност, спокойствие и защита.“ – това е формулировката на Виктория за компанията, в която работи. За нея не е шаблон изразът „втори дом“ и го използва по отношение на Kaufland, защото усеща закрила, стабилност и надежда, която компанията й дава за бъдещето. Както и поле за изява и насърчение да се развива и придобива нови умения.

Предстоящото, новото, утрешният ден са обещанията, за които знае, че си заслужава всяка сутрин да започва деня с дълъг и интересен списък от задачи. А страхотният екип от професионалисти я мотивира да ги изпълни с лекота.


Запознай се със суперсилите на нашите колеги от Логистичния център на Kaufland България

В нашата компания работят истински професионалисти в сферата на логистиката. Те намират професионална реализация, отлични условия за работа, редица социални придобивки и възможност за развитие в една от основните структури на Kaufland – Логистичния център, разположен в с. Стряма, Пловдив. Това е най-големият логистичен център в ритейл сектора в България. Сплотен екип от над 500 колеги, които работят в Централния ни склад, се грижат за перфектната логистика на компанията, за безупречната свежест и качество на стоките и за това продуктите винаги да достигат навреме във всички 60 хипермаркета на компанията, разположени в 34 града в страната.

Колеги със суперсили

Увереност, решителност и упоритост: формулата за успех на Шенер

Работата в екип и добрият тон на комуникация са единственият път към постигане на качество и продуктивност. В това е твърдо убеден Шенер Рамадан – един от над 500-те служители, които работят в Логистичния център на Kaufland край гр. Пловдив.

Кариерният път

Шенер е един от хората, които най-добре познават компанията, защото е част от екипа на Централен склад на Kaufland от 11 години. През тези години логистичната дейност на Kaufland и кариерата на Шенер буквално порастват заедно. През годините Централен склад на Kaufland постепенно разширява дейността си, внедрява иновации, модернизира голяма част от своите процеси, а през 2019 година с откриването на втората си база, се превръща в най-големия логистичен център в ритейл сектора в България, който прилага практики на световно ниво.

Не по-малко успешни в професионален план са и тези 11 години за Шенер – той започва работа в компанията като сътрудник „Обработване на документи“. „Разбрах за свободната позиция от приятел, който ми препоръча Kaufland. Избрах компанията, защото нейните принципи съвпадаха с моите”, разказва Шенер. По-късно той се преквалифицира като координатор „Складови наличности“, а понастоящем е ръководител смяна на отдел „Храни“.

Работата като отговорност, но и като удоволствие

В качеството си на ръководител смяна Шенер има немалко отговорности. Той следи за безпроблемното преминаване на работната смяна, а основна цел за него и екипа му е да изпълняват 100% и навреме всички заявени от хипермаркетите поръчки, така че разнообразният асортимент от продукти да достига навреме до клиентите. „Не спираме да подобряваме качеството на комисионираните палети“, споделя Шенер.

Благодарение на сплотения екип, за Шенер работата носи и много усмивки и забавни моменти. „Имаше поредица от натоварени дни. Проведох инструктаж пред 80 колеги, никой не ме прекъсна и накрая, когато попитах дали някой иска да каже нещо преди да стартираме смяната, един от служители каза, че всичко е ясно, единственото, което не може да си обясни, е защо съм сложил блузата си наобратно“.

Екипната работа

Шенер споделя, че 11-те години в Kaufland са му дали много. „Комуникативност, упоритост, откритост, увереност. Всичко това развих и надградих като умения в Kaufland. В динамичното ни работно ежедневие се налага да сме в постоянна и тясна връзка с всички отдели и звена в Централен склад и да работим заедно в една мултикултурна среда. Тук работят колеги от различни етноси, култури и възрастови групи. Kaufland ме научи, че всичко се постига, ако работим заедно в екип и се подкрепяме“, разказва Шенер.

Суперсилата на Шенер

Несъмнено най-голямата суперсила на Шенер е впечатляващата му решителност, придобита в компанията през годините и необходима за ролята, която той заема в момента. „В логистиката работим с големи обеми в кратки срокове, затова спокойствието и решителността ми помагат да взимам адекватни решения, които са полезни за екипа и компанията“, казва той. Но не пропуска да спомене и че е отборен играч, а за да си такъв, трябва да си на първо място искрен с колегите си. „Върша работата си със страст и искам да бъда пример за колегите си“.

Суперсилите на работодателя

Шенер споделя, че също като неговите колеги, той се чувства сигурен на работното си място в Kaufland, а това му носи увереност. Особено силно е усетил тази сигурност у Kaufland в COVID-19 кризата. „Компанията прояви изключителна отговорност по време на пандемията и инвестира в нашето здраве и спокойствие.. Аз лично се чувствам в безопасност на работното си място“. Оценява високо и семинарите, обученията и достъпната информация, защото всички тези възможности му позволяват да продължава да се развива.

Следващата цел

За отговора на въпроса какво би му донесло удовлетворение на работното място, Шенер има лесна философия: „Искам да бъда полезен на екипа си и на Kaufland и да продължавам да върша работата си успешно, както досега. Искам да запазя емоционалната връзка и привързаност към компанията и вярвам, че с упоритост всичко се постига. Тук няма ограничения и рано или късно компанията възнаграждава подобаващо и отдава признание на добрите и отдадени служители“.


Колеги със суперсили

Старанието да си най-добрата версия на себе си означава да си полезен и на екипа

Той се чувства точно на място в работата, която върши и смята, че е един от най-добрите на тази позиция. Това го кара да се гордее със собствените си качества и постижения, но и да поеме отговорността да помага на колегите си и да им дава пример и съвети.

Марио Иванов работи като комисионер в Централния склад на Kaufland България в Стряма. Ежедневното движение и динамиката са двигателите на неговия работен ритъм.

4 години на правилното място

Марио е сигурен, че първата му и настояща позиция в компанията е най-подходящата за него и сега. Преди близо четири години негов приятел и настоящ колега го въвежда в света на Kaufland България и той му е благодарен за тази възможност. Тогава е студент и работното време на смени му е изключително удобно да съчетава ученето със служебните си задължения. А темпото на работния му ден го кара да е винаги във форма и го определя като „любимо за преодоляване предизвикателство“. „Избрах между други позиции точно тази, защото тя е динамична и не те оставя да се задържиш на едно място“, споделя Марио.

Суперсилата на Марио

„Бързина, издръжливост, упоритост и преди всичко нестихващ ентусиазъм“ – с увереност описва себе си Марио.

В екип от близо 200 души всички се познават и си помагат и именно отборната работа развива в него нови умения. Постепенно се научава на силна организация на работния процес,  дисциплина,  точно спазване на срокове,  лесна комуникация с всички. „Kaufland ме научи, че всичко се постига, ако работим заедно в екип и се подкрепяме“ е неговото допълнение.

Суперсилите на работодателя

„Изключителна точност, коректност, последователност“, описва Марио отношението на компанията към него и всички колеги. Впечатлен е от това, че уговореното и обещаното се изпълнява и ръководителите държат неизменно на думата си.

В името на клиента

Макар да имаме различни занимания и отговорности, целта на всички ни в Kaufland е еднаква. Работим така, че всичко от асортимента да го има навреме налично в магазините, да е с най-доброто качество и потребителите ни да са винаги доволни.


Колеги със суперсили

Непрекъснатото развитие е възможно

Изображение на колегата Стоян от Централен склад

Как седем години в Kaufland България могат да са изключително динамични и да са една непрекъсната промяна към развитие, защо е важно да познаваш логистиката и какво научаваш в тази сфера, каква е заветната цел в края на деня – за всичко това разказва Стоян Желязков, координатор в отдел „Логистика“ на Kaufland България.

Преди и сега

Стоян е сигурен, че неговият отдел е един от най-интересните в компанията, в който можеш да научиш всички процеси в Kaufland България. Предизвикателно е, но е добра стъпка по пътя на развитието му. „Ако искаш да растеш, трябва да си бил част от нашия отдел“, споделя той.

Започнал е работа като комисионер, след което отговаря за „Прием стоки“ и администриране  в Централен склад, продължава кариерното си развитие като координатор и организатор „Складови наличности“, а отскоро има нова и изключително отговорна роля: повишен е в ръководител смяна „Свежи храни“. Стоян е уверен, че промяната означава  развитие и не спира да го търси, защото е „интересно, комплексно, предизвикателно“ и може да научи различни процеси, важни за бизнеса.

Суперсилата на Стоян

Всеки ден да учи нещо ново и никога да не спира да се развива са мотивите на Стоян да търси непрекъснато подобрение и развитие на своя опит. Несъмнено обаче сред неговите най-силни качества е способността му бързо да се адаптира към всяка нова ситуация и към динамиката на този сектор.

„В Kaufland се научих да изпипвам всички детайли и да се адаптирам светкавично към промените. Благодарение на високите стандарти, които компанията налага и на сплотения и трудолюбив екип от колеги разбрах какво е истински професионализъм“. Гордее се, че е постигнал много в организацията на хора и процеси и това е част от неговото израстване.

Суперсилите на работодателя

Стоян споделя, че отношението на ръководителите към екипите е неговият мотив да иска да се развива и да се чувства в сигурна среда. Може винаги да разчита на тяхната обратна връзка, подкрепа, коректност и точност.

В името на клиента

Стоян вярва, че отличният екип от служители в магазините са скритото оръжие на Kaufland България. Да следва отблизо нуждите на нашите клиенти с най-доброто качество на всички продукти е мисия на компанията, която Стоян вярва, че се осъществява именно там – където е срещата с клиентите. Неговата лична цел е да осигури безпроблемно и винаги навременно пристигане на всички артикули в хипермаркетите, където колегите отлично знаят как да им ги предложат.

Колеги със суперсили

Значението на думата „Благодаря“

Изображение на колегата Стефан от Централен склад

„Благодаря“ е дума, която чуваме всеки ден. В магазина. По телефона. В края на имейл със служебна кореспонденция. Превърнала се е в минимална форма за учтивост, в дума, за чийто смисъл рядко се замисляме в ежедневието си.

Но за Стефан Стоянов тя означава много. „Благодаря“ е признание за добре свършената работа. Това е най-голямата мотивация на Стефан да работи усърдно и отдадено в централния склад на Kaufland България, където е неговото работно място. „Благодаря“ е дума, която Стефан чува редовно от своите ръководители и която му носи удовлетворение.

Сигурна работа

Стефан започва работа в Логистичния център на Kaufland преди 3 години като комисионер. Научава за свободната позиция от негови приятели и познати, които препоръчват мястото. Преди това е работил 5 години като част от екипа на почистваща фирма.

„На старото ми работно място ми липсваше сигурност. Затова да се чувствам спокоен и сигурен на работното си място беше основното ми изискване, когато започнах да си търся нова работа“, споделя Стефан. И добавя, че работата в Централен склад напълно е отговорила на неговите очаквания. „Чувствам се добре, работата ми харесва и имам пълно доверие на работодателя си“.

Да храниш цяла България

Така Стефан накратко описва какво за него означава работата му като комисионер. Всеки ден в Централния склад на Kaufland България влизат над 300 камиона със стока, а годишно излизат повече от 1 милион палета с хранителни и нехранителни продукти, комисионирани от екипа комисионери на логистичната база, от който е част и Стефан.

След като бъдат комисионирани, палетата потеглят от базата, стигат до 60-те хипермаркета на Kaufland на територията на цялата страна, а оттам достигат до домовете на 6 милиона българи, които месечно пазаруват в Kaufland. Именно затова Стефан споделя гордостта си да бъде част от екипа на най-голямата търговска верига, която предоставя хранителни продукти на почти цяла България.

Суперсилата на Стефан

Стефан определя себе си като добър човек, който от малък се е научил да бъде учтив с хората и да носи отговорност. Затова споделя, че неговата упоритост е формулата му за добре свършена работа, а неговата усърдност на работното място е достойна за възхищение.

Суперсилите на работодателя

„Тук се научих да работя в екип и с много хора. С колегите се разбираме чудесно“, разказва Стефан. Наред със сигурността, която Kaufland му дава, Стефан оценява високо и възможността да не спира да се учи в компанията. „В първите една, две седмици след като започнах работа тук, се притеснявах дали ще се справя и дали ръководителите ми ще са доволни от мен. Но с времето всичко си дойде на мястото. Сега всеки път, когато ръководителят ми ми каже „Благодаря“, се чувствам щастлив и ценен.

Балансът работа – лично време

Стефан оценява и възможността да има достатъчно лично време за себе си и хобитата. А неговата най-голяма страст е футболът. „От малък съм голям привърженик на футболния отбор „Ботев“ – всички в семейството сме фенове. Дори съм тренирал в отбора. Мечтата ми беше да се занимавам професионално с футбол, но се отказах заради травма. Но пък съм щастлив, че след работа имам достатъчно време да гледам мачове и да играя с приятели“.

На въпрос какво иска да постигне на работното си място, Стефан отговаря скромно:: „Сигурен съм, че ако има по-висока и подходяща за мен позиция, ръководителите ми ще ме насочат към нея. Имам им пълно доверие“.


Колеги със суперсили

Мечтаният екип не се описва, а се преживява

„Ако някой иска да разбере какво е да работиш в най-добрия екип, нека се чувства поканен да се присъедини към нас“, казва Евгени Иванов, управител на един от хипермаркетите на Kaufland в гр. Пловдив. От думите му веднага разбираме, че Евгени е екипен играч и вдъхновяващ лидер за своите колеги.

Как започва всичко

Евгени стартира кариерата си в Kaufland преди 10 години като служител на непълен работен ден. Негов приятел му препоръчва компанията като място, в което имаш възможност да работиш гъвкаво и да съчетаваш работа и задълженията в университета. За едно десетилетие Евгени сменя няколко позиции: от непълно работно време преминава на пълно, после е назначен за ръководител на отдел. Следващата голяма стъпка е ръководител на сектор, а днес Евгени успешно управлява хипермаркет на Kaufland и екип от близо 100 човека.

Отборната игра

Как започва един работен ден на Евгени? Той си има свой ритуал, към който винаги се придържа. „В началото на работния ден задължително минавам, за да се видя лично с всички колеги, които са на работа“. От думите му разбираме, че личното отношение и уважението към всеки един колега са принципите, на които Евгени се стреми никога да не изневерява, що се отнася до управлението на екипа. Може би точно затова той успява да постига високи резултати и заедно с екипа му да предоставят на клиентите безупречно отношение и обслужване.

Любимите ежедневни работни занимания на Евгени също са свързани с управлението на екипа му: „Най-много обичам да давам на колегите обратна връзка за добре свършената от тях работа и да ги поощрявам. Най-важно е да цениш работата на всеки и да не забравяш да го показваш“, разказва Евгени.

Суперсилата на Евгени: Вдъхновяващото лидерство

Разбира се, като на всяко работно място, и тук Евгени се среща с редица предизвикателства, но многото години опит са го научили как успешно да се справя с тях. „Не обичам паниката и хаотично взетите решения, затова независимо каква е ситуацията, запазвам самообладание, обсъждам казуса с колегите и заедно намираме най-доброто решение“, споделя той.

Именно защото Евгени показва, че мнението на неговите колеги е ценно и има значение при вземането на важни решения, той засвидетелства уважение към своя екип и се превръща във вдъхновяващ лидер за тях.

Суперсилите на работодателя

„Всички професионални умения, които имам, съм придобил благодарение на опита и многото обучения, през които съм преминал в Kaufland, провеждани от колеги, от преки ръководители и от външни за компанията експерти”, разказва Евгени.

На въпрос защо Kaufland е добро място за работа, отговорът му е категоричен: „Компанията е сигурен и гъвкав работодател, който изгражда добри трудови навици и дава разнообразни възможности за развитие. За мен това е най-важното“

Следващата цел

„Само времето ще покаже как ще продължа професионалния си път оттук нататък“, казва Евгени. „Целта ми е аз и колегите ми да продължим да се развиваме като личности и като професионалисти – да ставаме все по-добри в това, което правим. Всъщност да бъдем най-добрите“.


Колеги със суперсили

Да обслужваш клиентите винаги с усмивка

“Приключение“. Така описва работата си един любител на приключенията на име Венцислав Стоилов. Преди 5 години той започва да търси динамична работа и я открива в един от хипермаркетите на Kaufland България. За свободната позиция научава от служител на компанията, който му разказва за предимствата на работодателя и на този тип работа. Венци се доверява на препоръката на своя познат и съвсем скоро се присъединява към екипа на търговската верига.

„Наред с динамиката, исках да намеря и сигурна работа и възможности да се развивам“, споделя Венци, връщайки се назад в спомените си преди 5 години.

5 години по-късно

Интуицията на Венци не го подвежда и 5 години по-късно той все още е част от екипа на Kaufland. Сменя последователно няколко позиции, които му позволяват да усвои ценни качества и да научи повече за редица дейности в един хипермаркет. Работи като служител на „Каси“, на „Информация“ и на „Прием стоки“, а този цветен професионален опит му дава още една възможност: да натрупа добри познания относно нуждите на клиентите.

Какво искат клиентите?

Отговорът на този въпрос никога не е еднозначен, но ако искаш да си вършиш работата добре, когато се развиваш в търговията, има няколко неписани правила“, обяснява Венци. На първо място за него важен е личният стремеж – да искаш да извършиш качествено и ефективно поетите ангажименти на работното място и преди всичко да предоставиш отлично обслужване на клиентите.

„Всеки клиент очаква от служителите любезно и качествено обслужване. Аз лично се стремя винаги да посрещам и отговарям на въпросите на клиентите с усмивка и желание, отделям им нужното време, за да им съдействам, искам те да се чувстват доволни, когато идват да пазаруват в Kaufland“, разказва още Венци.

Суперсилата на Венци: Усмихнат и винаги любезен

Венци споделя още, че това, което обича повече от работата си, е да върши работата си качествено и ефективно. Описва себе си като любезен и усмихнат човек със силни организационни умения, дисциплина и търпение. Напълно убеден е, че именно това са основните качества, които един човек трябва да притежава, ако иска да се развива в сектора за модерна търговия.

Този микс от качества го прави ценна опора и за екипа му. Сам разкрива кой е основният му стимул да подхожда всеотдайно към работата: „Мотивират ме както доволните клиенти, така и постигането на добри резултати във всеки аспект на моята работа“.

Суперсилите на работодателя

Преди 5 години Венци избира Kaufland, защото компанията е един от най-сигурните работодатели в страната. Като част от екипа на веригата той придобива ценни умения. „Работата в Kaufland ме научи на организираност, дисциплина, търпение – точно този микс от качества, който смятам за най-силната си страна в момента“, споделя той.

Нещо повече – Венци смята, че в Kaufland променя начина си на мислене в положителна посока, като има възможността да добави стойност към ежедневието на клиентите на веригата благодарение на широката си усмивка и стремежа си към качествено обслужване.

Следващата цел

Основна ценност за Венци е вътрешното усещане, че върви напред, че сам надскача себе си и като професионалист, и като човек. Своята цел за бъдещето той формулира кратко и ясно: „Искам да се развивам личностно и кариерно независимо от длъжностите“.

Да се развива постоянно и да продължава да бъде верен партньор на своите служители и клиенти е сред основните приоритети и на Kaufland България.


Колеги със суперсили

Да градиш доверие с усмивка и позитивно отношение

Как работата в хипермаркет само за едни коледни празници се превръща в 6-годишна кариера, как се изгражда колектив, който винаги е на разположение за клиента и кои са най-забавните моменти в работата в хипермаркет? Всичко това разказва Станислава Ефремова, която е част от екипа на Kaufland България.

6 години по-рано

Преди 6 години Станислава работи в сладкарница, част от мрежата с партньори в следкасова зона на обекта на Kaufland в жк „Банишора“. В традиционно натоварените коледни и новогодишни празници тогавашният управител на хипермаркета предлага на Станислава възможността да подкрепи работата в хипермаркета. Тя приема, естеството на работа й допада, а управителят й предлага възможността да остане и да се развива в компанията за постоянно. „Въпреки че започнах работа в Kaufland малко на шега, възприех като възможност за развитие шанса да бъда част от екипа на международна компания“, споделя Станислава.

Кариерният път

Станислава преминава през редица позиции, сред които са касиер, служител на информация и ръководител отдел и работи в Трезора. От 4 месеца изпълнява длъжността ръководител отдел „Каси“ и дежурен управител – отговорна, но и много интересна позиция.

Динамичната рутина

Станислава описва работния си ден като изключително динамичен. Тя се шегува, споделяйки, че в него има само една константна величина: сутрешното кафе. „Никога не тръгвам за работа, без да съм си изпила кафето. Оттам насетне денят е непредсказуем: всеки ден се случва нещо ново и интересно“.

Като дежурен управител всеки ден Станислава следи за изрядното състояние на хипермаркета и перфектното обслужване на клиентите. Нейното любимо работно занимание е в края на деня да направи отчет и анализ на постигнатото през деня и да дефинира приоритетите си за следващия ден.

Отговорна е за работата на екип от над 30 човека, но споделя, че работата с тях е удоволствие. Неслучайно колегите й я наричат Съни – „слънчева“, защото е успяла да спечели доверието им с усмивка, подкрепа и позитивно отношение. „С екипа ми си имаме пълно доверие един на друг, те са перфектно обучени, знаят добре какви са задълженията им и всички заедно работим за постигане на най-добрите резултати“.

Суперсилата на Съни: Светкавично маркиране

Въпреки че днес отговорностите й не включват работа на каса, Съни споделя, че именно като служител на каса се е чувствала най-уверена. „Там съм най-сигурна в себе си – знам, че сканирам продуктите много бързо и се справям безупречно. Но аз обичам да излизам от зоната си на комфорт, защото другите ми задължения ме учат на нови неща“, споделя тя. Именно останалите й отговорности и интензивната комуникация с хора променят начина й на мислене и й дават ценни качества. „Тук се научих да бъда по-търпелива и по-спокойна, да изслушвам хората и да влизам в техните обувки“.

Суперсилите на работодателя

„Аз съм живият пример за кариерното развитие, което Kaufland, като работодател, дава на служителите си“, казва Станислава. „Но за да се развиваш в професията си, е нужно и старание от страна на служителя. Kaufland оценява подобаващо именно будните хора, у които личи проактивност и стремеж за професионално израстване“, разказва още тя. 

Като ръководител, Съни най-добре знае какво търсят хората, когато избират работа. „Наред с доброто възнаграждение е важна и коректността на един работодател. Колегите в компанията са доволни, защото тук всяка тяхна минута работа се заплаща и получават възнаграждението си в деня, в който работодателят е обещал. Това дава сигурност и ти позволява да си вършиш спокойно работата“.

Забавните моменти

Като най-забавна Станислава описва работата си на Информация. Споделя, че там се правят най-много грешки, но те са невинни, а понякога успяват да развеселят и самите клиенти. Разказва една такава случка: „Беше по време на великденските празници, когато в хипермаркета традиционно е много натоварено. Трябваше да чета актуалните промоции по радиото. Когато приключих, вместо „Весели великденски празници“ пожелах „Весели коледни празници“. Много клиенти осъзнаха грешката и се засмяха“.

Следващата цел

Станислава споделя, че има още много да учи в настоящата си позиция, но не изключва вероятността след няколко години да се види и като управител на хипермаркет. Вярва, че първата стъпка от успеха е в дефинирането на ясна цел. „Първият път, когато кандидатствах счетоводство в университета, не ме приеха. Но много исках да следвам и тогава не се отказах. След няколко години опитах отново и успешно завърших счетоводство“, разказва тя и приключва разговора ни с думите: 

„Да си поставиш ясна цел и да я преследваш докрай е това, което те води напред“.


Колеги със суперсили

Любослав Георгиев и нестихващото желание да помагаш на клиента

Като малки вероятно често са ни питали „Какъв ще станеш, когато пораснеш?“ Истината е, че повечето деца не осъзнават каква точно искат да е професията им, а създават проекция на емоцията и усещането да се грижат и да помагат на останалите.

Такова е призванието на служителите в хипермаркета, които всеки ден се усмихват на клиентите и се стараят да направят пазаруването им не просто задължение, а позитивно и приятно преживяване. Когато ги попитате какво им харесва в работата им, отговорят еднозначно: „Това, че мога да помагам на хората“. 

Кой е Любослав Георгиев?

Любослав Георгиев е служител „Стоки“, в хипермаркета на Kaufland в Студентски град, София. Срещаме го още с влизането ни в обекта. Докато наблюдаваме как зарежда бара с малини и боровинки, се досещаме, че вероятно добрата подредба на свежите плодове и зеленчуци е негово дело.

Любослав е на 21 години и работи в търговската верига от 4 години. Това е първото му работно място. Започва работа в компанията още на 18 години в родния си град Монтана. Когато решава да се премести в столицата, за да учи програмиране, от Kaufland му дават възможност да продължи работата си в компанията в обекта на веригата в Студентски град, където да бъде близо до новия си дом. „За една седмица документите ми бяха готови и бях преместен“, разказва Любослав. 

Като служител „Стоки“ той отговаря за зареждането и подреждането на продуктите в хипермаркета. Те пристигат рано сутрин към 5:30. Неговата работа е особено важна, защото, когато хипермаркетът отвори врати в 7:00 ч., всичко трябва да е свежо и заредено за клиентите. През целия си работен ден Любо следи наличността на продуктите, тяхната свежест и качество и се грижи за това клиентите винаги да могат да намерят на регалите това, от което имат нужда. Любо най-много харесва работата си в сектор „Плодове и зеленчуци“. Именно там е започнал кариерата си в Kaufland в Монтана.

Работа и образование – мисията възможна

Любослав успява да сбъдне мечтата си да учи програмиране в столицата. Работата му в Kaufland не пречи на образованието му, напротив – помага му, защото му дава сигурност и спокойствие.

Благодарение на възможностите за гъвкаво работно време, той организира смените си така, че да може да посещава всички лекции. Не пропуска и спорта, който е задължителна част от начина му на живот. „Възползвам се от картата за спорт, която компанията ми осигурява наред с другите социални придобивки, като допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна и профилактични прегледи. Харесват ми условията, които получавам в компанията“.

Суперсилата на Любо: нестихващо желание да помага на клиента

Любимото занимание на Любослав по време на работния ден е комуникацията с клиента. „Обичам да помагам на клиентите и това ми доставя голямо удоволствие. Винаги, когато видя, че имат нужда от някакво съдействие, ги заговарям, питам ги как мога да им помогна и се стремя да ги обслужа качествено. Често им препоръчвам и различни продукти. Виждам, че те оценяват това, но най-много ме радва фактът, че си тръгват доволни“, споделя Любослав.

Суперсилите на работодателя

Любо споделя още, че наред с отличните условия на работа, обширния пакет от социални придобивки и гъвкавото работно време, Kaufland предлага и възможности за развитие. „Най-много ми харесва това, че мога да изградя кариера тук“. Разказва, че компанията е школа за развитие на лични качества, а той е поредното доказателство за това. „Откакто работя тук, станах по-уверен в себе си, по-търпелив и отговорен, а това са ценни качества, които ми помагат не само в професията, но и в живота“. 

Не на последно място, Любо споделя, че неговата най-голяма мотивация да продължава да работи в компанията е сплотеният екип, който Kaufland е изградил. „Тук работят млади и позитивни хора, с които е удоволствие да работиш. Всеки ден с тях е динамичен, забавен и пълноценен“.

Следващата цел

А каква е целта на Любо оттук нататък? “Надявам се с екипа ми да продължим да си имаме доверие и да бъдем единни, както досега.  Целта ми е да продължавам да помагам на хората, които пазаруват тук“.


Колеги със суперсили

Усетът за ред и клиентско обслужване на Антоанета Христова

Има два типа хора – хора, които обичат креативния хаос и хора, които са любители на безупречния ред. Антоанета Христова е от втория тип. 

Тя е един от служителите в хипермаркета на Kaufland в кв. Крива река, София, които всеки ден застават зад свежата витрина с продукти и бързо и с усмивка обслужват клиентите.

Как започва всичко?

Антоанета работи в Kaufland от 1 година. Преди това, в продължение на 10 години, се е развивала като готвач. Основната причина за рязката смяна в професионалния й път са двете й прекрасни деца. Антоанета започва да търси работа, която ще й позволява да им отделя повече време. „Когато постъпвах в Kaufland, управителите ме попитаха каква позиция искам да заема. Не знаех каква е спецификата на работа и на произволен принцип тогава избрах свежата витрина. Впоследствие позицията и естеството на работа ми харесаха“, разказва тя.

Сигурна работа и време за семейството

„В Kaufland работното време е гъвкаво. Ръководителите ни се съобразяват с личните ни ангажименти, а с колегите се стиковаме добре по отношение на работния график. Така мога да прекарвам повече време със семейството си“, споделя Антоанета, за която първи приоритет е да се посвети на пълноценното отглеждане на своите деца, като същевременно получава възможност да работи и да се чувства значима в работата си.

Отношение към хората

Грижовността и стремежът да помага на хората проличават веднага у Антоанета. Нейната наслада от комуникацията й с хора се забелязва на мига. Тя посреща с широка усмивка всеки клиент на свежата витрина. Не само консултира клиентите относно избора им на продукти, а приятелски се поздравява с голяма част от тях.

„Истината е, че с много от клиентите се познаваме, защото често пазаруват при нас. В хипермаркета идват възрастни хора, които имат нужда някой просто да ги попита как се чувстват и да им каже две мили думи. Обичам да общувам с тях – водим приятелски разговори и се чувствам удовлетворена, когато те си тръгнат с усмивка. По-младите клиенти имат други нужди – тяхното ежедневие е по-забързано“, разказва тя.

Суперсилите на Тони: безупречен ред

Тони се определя като естет по природа. Доказателството за това нейно качество е видът на работното й място. По думите на Тони това е свежата витрина с месо, наредена като „по конец“,. „Подреждам много бързо витрината, за да бъде винаги безупречна за клиентите“, споделя тя.

Суперсилата на работодателя

Питаме Антоанета защо смята, че Kaufland е добър работодател. Наред с възможността за гъвкаво работно време, тя споделя и други причини: „Kaufland е работодател, който застава зад служителите си и е коректен – всичко се случва точно така, както компанията е обещала. Това е много важно за мен. Когато бях по-млада и стартирах кариерата си, тези неща не ми правеха толкова голямо впечатление, но сега го оценявам. Търся сигурно работно място и го намирам в Kaufland”. 

Всяка сутрин Тони става, пие набързо кафе, прави закуска за децата си и отива на работа с желание, където я посреща сплотеният екип, от който е част. „С колегите се разбираме добре и всеки ден е забавен – редовно се шегуваме и си разказваме забавни истории. Имаме си вътрешнозаводски хумор“.

Какви са плановете на Тони занапред?

„Чувствам се добре на позицията си в момента. Основната ми цел винаги е била да върша работата си добре и винаги съм искала работа, която да е устойчива за мен и семейството ми. Намерих точно това работно място, от което имах нужда. Щастлива съм тук“.


Твоят старт при нас

Към отворени позиции

Искаш да станеш част от екипа ни? Тук те чакат разнообразни кариерни възможности.

Към портал за кандидатстване

Регистрирай се сега, за да може винаги да следиш статуса на кандидатурата ти.

Към формуляр за контакт

Имаш още въпроси? Нашият екип по Подбор с удоволствие ще ти помогне.
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19