Колеги със суперсили

Вече 15 години ние от Kaufland България сме верен партньор на всеки наш български клиент, като му предлагаме качествени продукти на отлични цени и позитивно потребителско преживяване. Зад успеха ни стои нашият сплотен екип от над 6000 човека, които ежедневно се грижат за удовлетвореността на клиентите. 

В динамични времена като днешните вярваме, че по-важно от всякога е да разчитаме един на друг. 

„Разчитайте на нас“ е призив от колегите ни към всички наши клиенти. С истинските си лица и своите най-силни лични и професионални качества те останаха на първа линия и ще продължат да бъдат на разположение за клиентите. 

„Разчитайте на нас“ е своеобразен апел, с който се обръщаме към нашите служители в знак на дълбока благодарност за тяхната всеотдайна работа, ангажираност и лоялност. 

„Разчитайте на нас“ е и обещанието ни, че дори в предизвикателни времена, като лидер в грижата за хората, ние ще останем верен партньор на българския клиент и силна подкрепа за всеки наш служител.  

Защото благодарение на доверието си един към друг вече 15 години сме заедно!

Колеги със суперсили

Да намериш перфектната работа за себе си

Често срещан мит сред младите хора е, че работата в ритейл сектора е скучна. Стотици младежи обаче не само намират своята професионална реализация в сектора за модерна търговия, но и превръщат почасовата работа в дългогодишна кариера.
Такъв е примерът и на Елизабета Нинова, която вече 12 години е част от екипа на Kaufland България.

Кариерният път

Кариерата на Бети започва буквално след абитуриентския й бал. И по-конкретно – по време на откриването на хипермаркета на Kaufland в „Младост“, който отваря врати през 2008 г. и е първият обект на компанията в столицата.

„Беше голямо събитие. След като отпразнувах завършването си, направо отидох на работа“, споделя Бети. За нея има и още едно ново начало – тя започва следването си в университета със специалност, свързана с медии, но никога не стъпва в редакция или в телевизия. Вместо това целият й професионален път преминава именно в Kaufland.

“Научих, че Kaufland предлага работа на непълно работно време и това ме привлече, защото щях да имам възможност да съчетавам образованието си с работа. Истината е, че впоследствие компанията оцени моята работа и ми даде възможност да започна да се развивам“, споделя Бети.

В Kaufland тя преминава през няколко позиции – първо работи като служител на непълно работно време, после започва работа на пълен работен ден, като следваща стъпка Бети става ръководител на отдел, а днес отговаря за целия сектор „Свежи храни“ в хипермаркета на Kaufland в Студентски град.

Суперсилата на Бети: Безупречно обслужване

Като ръководител, Бети е отговорна за работата на екип от близо 30 човека, които се грижат за сектора със свежи храни. Той включва прясно месо, прясна риба, плодове и зеленчуци и пресните печива на пекарна. Бети споделя, че най-важната роля на нея и екипа й е да осигуряват на клиентите пресни продукти с високо качество и отлично обслужване. Затова Бети споделя, че безупречното обслужване е нейната най-голяма сила. „Не спираме да се стараем да бъдем все по-добри в работата си и в отношението си към клиентите“, разказва Бети.

Наред с качественото обслужване, нейни силни страни са и бързото разрешаване на казуси и комуникацията с хора, в това число и с колегите. Бети споделя, че в хипермаркета цари приятелска атмосфера. „Имаме си вътрешнозаводски хумор и често се шегуваме“.

Суперсилите на работодателя

Бети споделя, че благодарение на работата в Kaufland е развила редица лични и професионални умения. „Научих се да бъда по-организирана, да комуникирам по-добре с клиентите и колегите, да работя в екип и самата аз да се стремя да насърчавам екипния дух“. За Бети работата в Kaufland винаги се е вършила на високо професионално ниво. Именно то, в комбинация с динамиката и кариерното развитие, задържат Бети толкова дълго време в компанията. „Kaufland дава на служителите си да се изявят, да развият потенциала си и да надградят придобитите си умения“.

Следващата цел

12 години са само началото за Бети – тя се надява да може да се развива като професионалист още дълги години в компанията. „В Kaufland е перфектната работа за мен, а целта ми тук е никога да не спирам да ставам по-добра като професионалист“.


Колеги със суперсили

Мечтаният екип не се описва, а се преживява

„Ако някой иска да разбере какво е да работиш в най-добрия екип, нека се чувства поканен да се присъедини към нас“, казва Евгени Иванов, управител на един от хипермаркетите на Kaufland в гр. Пловдив. От думите му веднага разбираме, че Евгени е екипен играч и вдъхновяващ лидер за своите колеги.

Как започва всичко

Евгени стартира кариерата си в Kaufland преди 10 години като служител на непълен работен ден. Негов приятел му препоръчва компанията като място, в което имаш възможност да работиш гъвкаво и да съчетаваш работа и задълженията в университета. За едно десетилетие Евгени сменя няколко позиции: от непълно работно време преминава на пълно, после е назначен за ръководител на отдел. Следващата голяма стъпка е ръководител на сектор, а днес Евгени успешно управлява хипермаркет на Kaufland и екип от близо 100 човека.

Отборната игра

Как започва един работен ден на Евгени? Той си има свой ритуал, към който винаги се придържа. „В началото на работния ден задължително минавам, за да се видя лично с всички колеги, които са на работа“. От думите му разбираме, че личното отношение и уважението към всеки един колега са принципите, на които Евгени се стреми никога да не изневерява, що се отнася до управлението на екипа. Може би точно затова той успява да постига високи резултати и заедно с екипа му да предоставят на клиентите безупречно отношение и обслужване.

Любимите ежедневни работни занимания на Евгени също са свързани с управлението на екипа му: „Най-много обичам да давам на колегите обратна връзка за добре свършената от тях работа и да ги поощрявам. Най-важно е да цениш работата на всеки и да не забравяш да го показваш“, разказва Евгени.

Суперсилата на Евгени: Вдъхновяващото лидерство

Разбира се, като на всяко работно място, и тук Евгени се среща с редица предизвикателства, но многото години опит са го научили как успешно да се справя с тях. „Не обичам паниката и хаотично взетите решения, затова независимо каква е ситуацията, запазвам самообладание, обсъждам казуса с колегите и заедно намираме най-доброто решение“, споделя той.

Именно защото Евгени показва, че мнението на неговите колеги е ценно и има значение при вземането на важни решения, той засвидетелства уважение към своя екип и се превръща във вдъхновяващ лидер за тях.

Суперсилите на работодателя

„Всички професионални умения, които имам, съм придобил благодарение на опита и многото обучения, през които съм преминал в Kaufland, провеждани от колеги, от преки ръководители и от външни за компанията експерти”, разказва Евгени.

На въпрос защо Kaufland е добро място за работа, отговорът му е категоричен: „Компанията е сигурен и гъвкав работодател, който изгражда добри трудови навици и дава разнообразни възможности за развитие. За мен това е най-важното“

Следващата цел

„Само времето ще покаже как ще продължа професионалния си път оттук нататък“, казва Евгени. „Целта ми е аз и колегите ми да продължим да се развиваме като личности и като професионалисти – да ставаме все по-добри в това, което правим. Всъщност да бъдем най-добрите“.


Колеги със суперсили

Да обслужваш клиентите винаги с усмивка

“Приключение“. Така описва работата си един любител на приключенията на име Венцислав Стоилов. Преди 5 години той започва да търси динамична работа и я открива в един от хипермаркетите на Kaufland България. За свободната позиция научава от служител на компанията, който му разказва за предимствата на работодателя и на този тип работа. Венци се доверява на препоръката на своя познат и съвсем скоро се присъединява към екипа на търговската верига.

„Наред с динамиката, исках да намеря и сигурна работа и възможности да се развивам“, споделя Венци, връщайки се назад в спомените си преди 5 години.

5 години по-късно

Интуицията на Венци не го подвежда и 5 години по-късно той все още е част от екипа на Kaufland. Сменя последователно няколко позиции, които му позволяват да усвои ценни качества и да научи повече за редица дейности в един хипермаркет. Работи като служител на „Каси“, на „Информация“ и на „Прием стоки“, а този цветен професионален опит му дава още една възможност: да натрупа добри познания относно нуждите на клиентите.

Какво искат клиентите?

Отговорът на този въпрос никога не е еднозначен, но ако искаш да си вършиш работата добре, когато се развиваш в търговията, има няколко неписани правила“, обяснява Венци. На първо място за него важен е личният стремеж – да искаш да извършиш качествено и ефективно поетите ангажименти на работното място и преди всичко да предоставиш отлично обслужване на клиентите.

„Всеки клиент очаква от служителите любезно и качествено обслужване. Аз лично се стремя винаги да посрещам и отговарям на въпросите на клиентите с усмивка и желание, отделям им нужното време, за да им съдействам, искам те да се чувстват доволни, когато идват да пазаруват в Kaufland“, разказва още Венци.

Суперсилата на Евгени: Усмихнат и винаги любезен

Венци споделя още, че това, което обича повече от работата си, е да върши работата си качествено и ефективно. Описва себе си като любезен и усмихнат човек със силни организационни умения, дисциплина и търпение. Напълно убеден е, че именно това са основните качества, които един човек трябва да притежава, ако иска да се развива в сектора за модерна търговия.

Този микс от качества го прави ценна опора и за екипа му. Сам разкрива кой е основният му стимул да подхожда всеотдайно към работата: „Мотивират ме както доволните клиенти, така и постигането на добри резултати във всеки аспект на моята работа“.

Суперсилите на работодателя

Преди 5 години Венци избира Kaufland, защото компанията е един от най-сигурните работодатели в страната. Като част от екипа на веригата той придобива ценни умения. „Работата в Kaufland ме научи на организираност, дисциплина, търпение – точно този микс от качества, който смятам за най-силната си страна в момента“, споделя той.

Нещо повече – Венци смята, че в Kaufland променя начина си на мислене в положителна посока, като има възможността да добави стойност към ежедневието на клиентите на веригата благодарение на широката си усмивка и стремежа си към качествено обслужване.

Следващата цел

Основна ценност за Венци е вътрешното усещане, че върви напред, че сам надскача себе си и като професионалист, и като човек. Своята цел за бъдещето той формулира кратко и ясно: „Искам да се развивам личностно и кариерно независимо от длъжностите“.

Да се развива постоянно и да продължава да бъде верен партньор на своите служители и клиенти е сред основните приоритети и на Kaufland България.


Колеги със суперсили

Да градиш доверие с усмивка и позитивно отношение

Как работата в хипермаркет само за едни коледни празници се превръща в 6-годишна кариера, как се изгражда колектив, който винаги е на разположение за клиента и кои са най-забавните моменти в работата в хипермаркет? Всичко това разказва Станислава Ефремова, която е част от екипа на Kaufland България.

6 години по-рано

Преди 6 години Станислава работи в сладкарница, част от мрежата с партньори в следкасова зона на обекта на Kaufland в жк „Банишора“. В традиционно натоварените коледни и новогодишни празници тогавашният управител на хипермаркета предлага на Станислава възможността да подкрепи работата в хипермаркета. Тя приема, естеството на работа й допада, а управителят й предлага възможността да остане и да се развива в компанията за постоянно. „Въпреки че започнах работа в Kaufland малко на шега, възприех като възможност за развитие шанса да бъда част от екипа на международна компания“, споделя Станислава.

Кариерният път

Станислава преминава през редица позиции, сред които са касиер, служител на информация и ръководител отдел и работи в Трезора. От 4 месеца изпълнява длъжността ръководител отдел „Каси“ и дежурен управител – отговорна, но и много интересна позиция.

Динамичната рутина

Станислава описва работния си ден като изключително динамичен. Тя се шегува, споделяйки, че в него има само една константна величина: сутрешното кафе. „Никога не тръгвам за работа, без да съм си изпила кафето. Оттам насетне денят е непредсказуем: всеки ден се случва нещо ново и интересно“.

Като дежурен управител всеки ден Станислава следи за изрядното състояние на хипермаркета и перфектното обслужване на клиентите. Нейното любимо работно занимание е в края на деня да направи отчет и анализ на постигнатото през деня и да дефинира приоритетите си за следващия ден.

Отговорна е за работата на екип от над 30 човека, но споделя, че работата с тях е удоволствие. Неслучайно колегите й я наричат Съни – „слънчева“, защото е успяла да спечели доверието им с усмивка, подкрепа и позитивно отношение. „С екипа ми си имаме пълно доверие един на друг, те са перфектно обучени, знаят добре какви са задълженията им и всички заедно работим за постигане на най-добрите резултати“.

Суперсилата на Съни: Светкавично маркиране

Въпреки че днес отговорностите й не включват работа на каса, Съни споделя, че именно като служител на каса се е чувствала най-уверена. „Там съм най-сигурна в себе си – знам, че сканирам продуктите много бързо и се справям безупречно. Но аз обичам да излизам от зоната си на комфорт, защото другите ми задължения ме учат на нови неща“, споделя тя. Именно останалите й отговорности и интензивната комуникация с хора променят начина й на мислене и й дават ценни качества. „Тук се научих да бъда по-търпелива и по-спокойна, да изслушвам хората и да влизам в техните обувки“.

Суперсилите на работодателя

„Аз съм живият пример за кариерното развитие, което Kaufland, като работодател, дава на служителите си“, казва Станислава. „Но за да се развиваш в професията си, е нужно и старание от страна на служителя. Kaufland оценява подобаващо именно будните хора, у които личи проактивност и стремеж за професионално израстване“, разказва още тя. 

Като ръководител, Съни най-добре знае какво търсят хората, когато избират работа. „Наред с доброто възнаграждение е важна и коректността на един работодател. Колегите в компанията са доволни, защото тук всяка тяхна минута работа се заплаща и получават възнаграждението си в деня, в който работодателят е обещал. Това дава сигурност и ти позволява да си вършиш спокойно работата“.

Забавните моменти

Като най-забавна Станислава описва работата си на Информация. Споделя, че там се правят най-много грешки, но те са невинни, а понякога успяват да развеселят и самите клиенти. Разказва една такава случка: „Беше по време на великденските празници, когато в хипермаркета традиционно е много натоварено. Трябваше да чета актуалните промоции по радиото. Когато приключих, вместо „Весели великденски празници“ пожелах „Весели коледни празници“. Много клиенти осъзнаха грешката и се засмяха“.

Следващата цел

Станислава споделя, че има още много да учи в настоящата си позиция, но не изключва вероятността след няколко години да се види и като управител на хипермаркет. Вярва, че първата стъпка от успеха е в дефинирането на ясна цел. „Първият път, когато кандидатствах счетоводство в университета, не ме приеха. Но много исках да следвам и тогава не се отказах. След няколко години опитах отново и успешно завърших счетоводство“, разказва тя и приключва разговора ни с думите: 

„Да си поставиш ясна цел и да я преследваш докрай е това, което те води напред“.


Колеги със суперсили

Любослав Георгиев и нестихващото желание да помагаш на клиента

Като малки вероятно често са ни питали „Какъв ще станеш, когато пораснеш?“ Истината е, че повечето деца не осъзнават каква точно искат да е професията им, а създават проекция на емоцията и усещането да се грижат и да помагат на останалите.

Такова е призванието на служителите в хипермаркета, които всеки ден се усмихват на клиентите и се стараят да направят пазаруването им не просто задължение, а позитивно и приятно преживяване. Когато ги попитате какво им харесва в работата им, отговорят еднозначно: „Това, че мога да помагам на хората“. 

Кой е Любослав Георгиев?

Любослав Георгиев е служител „Стоки“, в хипермаркета на Kaufland в Студентски град, София. Срещаме го още с влизането ни в обекта. Докато наблюдаваме как зарежда бара с малини и боровинки, се досещаме, че вероятно добрата подредба на свежите плодове и зеленчуци е негово дело.

Любослав е на 21 години и работи в търговската верига от 4 години. Това е първото му работно място. Започва работа в компанията още на 18 години в родния си град Монтана. Когато решава да се премести в столицата, за да учи програмиране, от Kaufland му дават възможност да продължи работата си в компанията в обекта на веригата в Студентски град, където да бъде близо до новия си дом. „За една седмица документите ми бяха готови и бях преместен“, разказва Любослав. 

Като служител „Стоки“ той отговаря за зареждането и подреждането на продуктите в хипермаркета. Те пристигат рано сутрин към 5:30. Неговата работа е особено важна, защото, когато хипермаркетът отвори врати в 7:00 ч., всичко трябва да е свежо и заредено за клиентите. През целия си работен ден Любо следи наличността на продуктите, тяхната свежест и качество и се грижи за това клиентите винаги да могат да намерят на регалите това, от което имат нужда. Любо най-много харесва работата си в сектор „Плодове и зеленчуци“. Именно там е започнал кариерата си в Kaufland в Монтана.

Работа и образование – мисията възможна

Любослав успява да сбъдне мечтата си да учи програмиране в столицата. Работата му в Kaufland не пречи на образованието му, напротив – помага му, защото му дава сигурност и спокойствие.

Благодарение на възможностите за гъвкаво работно време, той организира смените си така, че да може да посещава всички лекции. Не пропуска и спорта, който е задължителна част от начина му на живот. „Възползвам се от картата за спорт, която компанията ми осигурява наред с другите социални придобивки, като допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна и профилактични прегледи. Харесват ми условията, които получавам в компанията“.

Суперсилата на Любо: нестихващо желание да помага на клиента

Любимото занимание на Любослав по време на работния ден е комуникацията с клиента. „Обичам да помагам на клиентите и това ми доставя голямо удоволствие. Винаги, когато видя, че имат нужда от някакво съдействие, ги заговарям, питам ги как мога да им помогна и се стремя да ги обслужа качествено. Често им препоръчвам и различни продукти. Виждам, че те оценяват това, но най-много ме радва фактът, че си тръгват доволни“, споделя Любослав.

Суперсилите на работодателя

Любо споделя още, че наред с отличните условия на работа, обширния пакет от социални придобивки и гъвкавото работно време, Kaufland предлага и възможности за развитие. „Най-много ми харесва това, че мога да изградя кариера тук“. Разказва, че компанията е школа за развитие на лични качества, а той е поредното доказателство за това. „Откакто работя тук, станах по-уверен в себе си, по-търпелив и отговорен, а това са ценни качества, които ми помагат не само в професията, но и в живота“. 

Не на последно място, Любо споделя, че неговата най-голяма мотивация да продължава да работи в компанията е сплотеният екип, който Kaufland е изградил. „Тук работят млади и позитивни хора, с които е удоволствие да работиш. Всеки ден с тях е динамичен, забавен и пълноценен“.

Следващата цел

А каква е целта на Любо оттук нататък? “Надявам се с екипа ми да продължим да си имаме доверие и да бъдем единни, както досега.  Целта ми е да продължавам да помагам на хората, които пазаруват тук“.


Колеги със суперсили

Усетът за ред и клиентско обслужване на Антоанета Христова

Има два типа хора – хора, които обичат креативния хаос и хора, които са любители на безупречния ред. Антоанета Христова е от втория тип. 

Тя е един от служителите в хипермаркета на Kaufland в кв. Крива река, София, които всеки ден застават зад свежата витрина с продукти и бързо и с усмивка обслужват клиентите.

Как започва всичко?

Антоанета работи в Kaufland от 1 година. Преди това, в продължение на 10 години, се е развивала като готвач. Основната причина за рязката смяна в професионалния й път са двете й прекрасни деца. Антоанета започва да търси работа, която ще й позволява да им отделя повече време. „Когато постъпвах в Kaufland, управителите ме попитаха каква позиция искам да заема. Не знаех каква е спецификата на работа и на произволен принцип тогава избрах свежата витрина. Впоследствие позицията и естеството на работа ми харесаха“, разказва тя.

Сигурна работа и време за семейството

„В Kaufland работното време е гъвкаво. Ръководителите ни се съобразяват с личните ни ангажименти, а с колегите се стиковаме добре по отношение на работния график. Така мога да прекарвам повече време със семейството си“, споделя Антоанета, за която първи приоритет е да се посвети на пълноценното отглеждане на своите деца, като същевременно получава възможност да работи и да се чувства значима в работата си.

Отношение към хората

Грижовността и стремежът да помага на хората проличават веднага у Антоанета. Нейната наслада от комуникацията й с хора се забелязва на мига. Тя посреща с широка усмивка всеки клиент на свежата витрина. Не само консултира клиентите относно избора им на продукти, а приятелски се поздравява с голяма част от тях.

„Истината е, че с много от клиентите се познаваме, защото често пазаруват при нас. В хипермаркета идват възрастни хора, които имат нужда някой просто да ги попита как се чувстват и да им каже две мили думи. Обичам да общувам с тях – водим приятелски разговори и се чувствам удовлетворена, когато те си тръгнат с усмивка. По-младите клиенти имат други нужди – тяхното ежедневие е по-забързано“, разказва тя.

Суперсилите на Тони: безупречен ред

Тони се определя като естет по природа. Доказателството за това нейно качество е видът на работното й място. По думите на Тони това е свежата витрина с месо, наредена като „по конец“,. „Подреждам много бързо витрината, за да бъде винаги безупречна за клиентите“, споделя тя.

Суперсилата на работодателя

Питаме Антоанета защо смята, че Kaufland е добър работодател. Наред с възможността за гъвкаво работно време, тя споделя и други причини: „Kaufland е работодател, който застава зад служителите си и е коректен – всичко се случва точно така, както компанията е обещала. Това е много важно за мен. Когато бях по-млада и стартирах кариерата си, тези неща не ми правеха толкова голямо впечатление, но сега го оценявам. Търся сигурно работно място и го намирам в Kaufland”. 

Всяка сутрин Тони става, пие набързо кафе, прави закуска за децата си и отива на работа с желание, където я посреща сплотеният екип, от който е част. „С колегите се разбираме добре и всеки ден е забавен – редовно се шегуваме и си разказваме забавни истории. Имаме си вътрешнозаводски хумор“.

Какви са плановете на Тони занапред?

„Чувствам се добре на позицията си в момента. Основната ми цел винаги е била да върша работата си добре и винаги съм искала работа, която да е устойчива за мен и семейството ми. Намерих точно това работно място, от което имах нужда. Щастлива съм тук“.


Твоят старт при нас

Към отворени позиции

Искаш да станеш част от екипа ни? Тук те чакат разнообразни кариерни възможности.

Към портал за кандидатстване

Регистрирай се сега, за да може винаги да следиш статуса на кандидатурата ти.

Към формуляр за контакт

Имаш още въпроси? Нашият екип по Подбор с удоволствие ще ти помогне.
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19